رحیم خاکی سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی شد
کد خبر: 3647322
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

رحیم خاکی سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی شد

گروه دانشگاه: رئیس جهاد دانشگاهی، طی حکمی رحیم خاکی را به عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در یکصد و چهلمین جلسه هیئت امنای جهاد دانشگاهی که در تاریخ ۸ دی‌ماه ۱۳۹۵ برگزار شد، به اتفاق آرا، با تغییر ساختار تشکیلاتی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به سازمان قرآنی دانشگاهیان موافقت شد. بر این اساس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، با توجه به توسعه فعالیت‌‌هایش در مدل سازمان‌های منطقه‌ای جهاد دانشگاهی ارتقاء یافت.
مراکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، آموزش‌های تخصصی علوم و فنون قرآنی، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، پژوهشکده مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم و مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین) در ذیل این سازمان مشغول به فعالیت هستند.
در این راستا دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی طی حکمی رحیم خاکی را به عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی منصوب کرد. متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:
«برادر جهادگر جناب آقای رحیم خاکی
سلام علیکم؛
احتراما با عنایت به تعهد و شایستگی جنابعالی و بر اساس پیشنهاد و تأیید معاون محترم فرهنگی و رئیس محترم سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی» منصوب می‌گردید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و همدلی همه جهادگران عزیز در انجام وظایف محوله و توسعه کمّی و کیفی فعالیت‌های آن مرکز موفق باشید.
حمیدرضا طیبی
رئیس جهاد دانشگاهی»

رحیم خاکی سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی شد
captcha