تفاهم‌نامه همکاری بین آتش‌نشانی و مجمع خیرین سلامت مشهد منعقد می‌شود
کد خبر: 3629664
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به زودی:

تفاهم‌نامه همکاری بین آتش‌نشانی و مجمع خیرین سلامت مشهد منعقد می‌شود

گروه اجتماعی: با پیگیری خبرگزاری ایکنا، به زودی تفاهم‌نامه مشترکی بین آتش‌نشانی و مجمع خیرین سلامت، به منظور بهبود شرایط نیروهای عملیاتی منعقد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، طی نشست مشترک بین آتش‌نشانی و مجمع خیرین سلامت مشهد که با پیگیری خبرگزاری ایکنا و با حضور معاونان آتش‌نشانی مشهد 22 مردادماه برگزار شد.
امیر حسامی، مسئول اداره طرح و برنامه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برگزاری جلسات مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در قالب حضوری و تلفنی برای نیروهای عملیاتی و خانواده آنان، نوبت‌گیری آسان از پزشکان مطرح و به نام مشهد برای مراحل درمان آتش‌نشان‌های مصدوم از جمله موارد مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی در حوزه سلامت است.
وی با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی برای آتش‌نشانان به منظور خدمت‌رسانی سریع و به موقع به مصدومان سوانح تا مرحله اعزام به بیمارستان، یکی دیگر از موضوعاتی است که برای بهبود عملکرد نیروهای عملیاتی نیازمند آن هستیم، اظهار کرد: کمک به رفع نواقص ساختمان‌های خطرساز، کمک به رفع کمبود شیرهای آب در سطح شهر و لوازم مورد نیاز آتش‌ِنشان‌ها، از جمله درخواست‌های سازمان آتش‌نشانی از مجمع خیرین سلامت است که با همت خیرین بتوانیم این نیازها را مرتفع کنیم.
بنابراین گزارش، علیرضا کلاهان، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت مشهد نیز ابراز کرد: در زمینه مشارکت برای آموزش نیروهای عملیاتی برای گذراندن دوره تخصصی کمک‌های اولیه به بیماران، برگزاری جلسات روانشناسی و مشاوره، برگزاری دوره آموزشی ایمنی، هماهنگی با پزشکان خیر برای معاینه نیروهای عملیاتی بدون نوبت قبلی آماده همکاری هستیم، چرا که سلامتی آتش‌نشان‌ها مثل سایر شهروندان برای مجمع خیرین سلامت از اهمیت به سزایی برخوردار است.
وی عنوان کرد: برای اجرایی کردن این اقدامات نیز به عقد تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد است
یاد آور می‌شود، خبرگزاری ایکنا تا اجرای طرح‌های حوزه سلامت، پیگیری خود را ادامه خواهد داد.

captcha