برگزاری جشن بزرگ «ولایت عشق» در رشت
کد خبر: 3625794
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
پرهیزکار خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ «ولایت عشق» در رشت

گروه اجتماعی: مسئول کانون فرهنگی هنری شهید بشیری رشت از برگزاری جشن بزرگ ولایت عشق در این کانون همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی کانون مساجد، گداعلی پرهیزکار، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید بشیری رشت با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت این کانون گفت: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد خواهر عشق ویژه بانوان عضو کانون برگزار شد.

وی برگزاری دعای توسل ویژه دهه کرامت را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: شب شعر و مدیحه سرایی، برگزاری زیارت عاشورا، دعای ندبه، دعای آل یاسین از دیگر برنامه‌های کانون در دهه کرامت است.

پرهیزکار از برگزاری جشن بزرگ ولایت عشق در این کانون همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: همزمان با دهمین روز از دهه کرامت اعضای کانون در قالب کاروان زیارتی به مرقد مطهر آقا سید جلال الدین اشرف، برادر امام رضا(ع) در استانه اشرفیه اعزام شده و اقدام به برپایی زیارت عاشورا می‌کنند.

وی اعزام خواهران به بارگاه حضرت فاطمه اخری (س) رشت، برگزاری یادواره شهیدان بشیری، بزرگداشت برادر عشق، حضرت شاهچراغ و صلوات خاصه امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت کانون شهید بشیری رشت اعلام کرد.

 

 

 

 

captcha