مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان دولت در دیواندره برگزار می‌شود
کد خبر: 3622145
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان دولت در دیواندره برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان دولت در دهه سوم مردادماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا خسروپور، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان دولت در دهه سوم مردادماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارمندان دولت در سال گذشته افزود: امسال دومین دوره این مسابقات را با حضور شرکت‌کنندگان در دهه سوم ماه مرداد سال جاری برگزار می‌کند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، بیان کرد: از کسانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر شوند، با لوح تقدیر و هدایایی در مراسم بزرگداشت هفته دولت از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی در راستای خدمت به ساحت مقدس قرآن و تشویق کردن کارکنان دولت به امر قرآن‌آموزی و انس گرفتن با قرآن کریم اقدام به برگزاری مسابقه قرآن کریم در سه رشته ترتیل، تحقیق و حفظ خواهد کرد.

خسروپور یادآور شد: برنامه ریزی شده که هر سال ۵ جزء از قرآن کریم در بخش ترتیل و سه سوره در رشته تحقیق و چند جزء هم در رشته حفظ برای کارکنان دولت اجرا شود و به افراد برتر در هر رشته در جشنواره قرآنی که هر ساله در شهریور ماه در سطح شهرستان برگزار می‌شود تقدیر به عمل آید.

captcha