اخلاص خانم فلکی زبانزد بود
کد خبر: 3619462
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
شاگرد بانو فلکی:

اخلاص خانم فلکی زبانزد بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: طیبه صبوری از قاریان ممتاز قرآن در قم و از شاگردان مرحومه بانو فلکی، گفت: اخلاص آن مرحومه زبانزد بود و از عمق دل نسبت به کار قرآنی خود باور داشت.

طیبه صبوری، شاگرد مرحومه فلکی، داور ممتاز قرآن در استان قم در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: من از شاگردان خصوصی استاد فلکی بودم و وقتی شب گذشته حادثه فوت ایشان را شنیدم بسیار ناراحت شدم.
وی افزود: ایشان استاد تجوید بنده بودند و در مسابقات وقف و ابتداء و تجوید را داوری می کردند و از داوران و مربیان با سابقه و مخلص قرآن بودند.
صبوری بیان کرد: از دیشب که ماجرای فوت ایشان را شنیده ام دائما اخلاص ایشان در مواجهه با کارهای قرآنی و گریه ای که در هنگام تلاوت قرآن، اجرای تواشیح و یا ابتهال توسط بنده یا برخی شاگردانش در نزد وی اجرا می شد در ذهنم یادآوری و تداعی می شود.
این قاری ممتاز قمی تاکید کرد: وی به واسطه عرب بودن فهم خوبی از آیات قرآن و متون تواشیح و ابتهال داشت و قرآن را با عمق وجود و ایمان واقعی تدریس می کرد.
وی افزود: برخی افراد وقتی به درجات فنی و یا علمی می رسند ممکن است دچار غرور شوند ولی به هیچ وجه چنین خصوصیتی در ایشان دیده نمی شد و از جمله خدمات وی تدریس رایگان و فی سبیل الله در یک موسسه قرآنی بود که در خاطره ها ماندگار است. 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۷
0
0
روحش شاد
captcha