استفاده از ظرفیت ستاد دیه برای اصلاح و تربیت افراد متخلف
کد خبر: 3602078
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
امیری اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت ستاد دیه برای اصلاح و تربیت افراد متخلف

گروه اجتماعی: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان گفت: زندان مکان مناسبی برای مددجویان جرایم غیر عمد نیست و باید از ظرفیت ستاد دیه برای اصلاح و تربیت افراد هنجارشکن و متخلف استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رمضان امیری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان امروز دوشنبه، 1 خرداد در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان گفت: 2.8 درصد زندانیان این استان بر اثر جرایم غیرعمد وارد زندان شده‌اند که باید برای آزادی آنها از همه راهکارهای قانونی بهره گرفت.
وی افزود: بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد مربوط به شهر کرمان است و در ادامه شهرستان‌های رفسنجان، جیرفت و بم بیشترین تعداد مددجویان جرائم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان بیان کرد: اعضای ستاد دیه استان کرمان باید تلاش کنند تا از کمک خیران و مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این استان بهره ببرند.
وی تأکید کرد: زندان مکان مناسبی برای مددجویان جرایم غیر عمد نیست و باید از ظرفیت ستاد دیه برای اصلاح و تربیت افراد هنجارشکن و متخلف استفاده کرد.
منبع: دادگستری کرمان
captcha