آموزش آکادمیک مهمترین نیاز مرتلان قم است
کد خبر: 3600282
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
شرکت کننده در مسابقات شهرستانی اوقاف:

آموزش آکادمیک مهمترین نیاز مرتلان قم است

گروه فعالیت های قرآنی: مرتل قرآن کریم تاکید کرد: آموزش آکادمیک به مرتلان مهمترین ضرورت برای آنان محسوب می شود.

سیدمحمدمهدی کاشانی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم در حاشیه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن ناحیه یک اوقاف در امامزاده سیدعلی گفت: من چندسالی است که در این مسابقات حضور دارم و روند مسابقات رو به بهبود است.
وی در مورد وضعیت امکانات برای برپایی این مسابقات نیز تصریح کرد: از نظر امکانات ضعف هایی وجود دارد که ناشی از تغییر مکان مسابقه است.
کاشانی با بیان اینکه  برگزاری مسابقه در جوار امامزاده شاه سیدعلی تبلور و تجلی تمسک به ثقلین است ادامه داد: در سال های قبل مسابقات هر رشته در زمانی خاص و به صورت مجزا برگزار می شد که امسال همزمان شده است و این همزمانی اگر چه سبب می شود تا افراد وقت بیشتری را در محل مسابقات بگذرانند ولی جلوه و نمود بیشتری دارد.
کاشانی داوری این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: یکی از ضعف های مرتلان قمی، نداشتن آموزش اصولی است البته کمبود استادان برجسته نیز دلیل مضاعفی در این مسئله محسوب می شود.
آموزش آکادمیک مهمترین نیاز مرتلان قم است
این مرتل قرآن کریم با بیان اینکه برپایی جلسات محوری با حضور استادان مجرب کشوری در ارتقاء سطح مرتلان و قاریان موثر است تاکید کرد: از مسئولان اوقاف قم درخواست داریم تا جلسه متمرکز و محوری برای ارتقاء سطح مرتلان با حضور کسانی مانند استاد شهیدی پور برگزار کند.
وی افزود: آموزش آکادمیک ضروری ترین مسئله برای مرتلان استان است.
یادآور می شود مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف قم در چهلمین دوره خود طی امروز تا پنجشنبه در دو ناحیه یک و دو با حضور آقایان و بانوان در حال برگزاری است.
captcha