پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار به‌مناسبت شهادت مرزبانان در میرجاوه
کد خبر: 3593811
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
در سیستان و بلوچستان؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار به‌مناسبت شهادت مرزبانان در میرجاوه

گروه سیاسی: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک، شهادت مرزبانان ایران اسلامی در حادثه تروریستی شب گذشته را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک، شهادت مرزبانان ایران اسلامی در حادثه تروریستی شب گذشته را تسلیت گفتند.
در این پیام آمده است:
« عزت،‌ سرافرازی، استقلال و امنیت سرزمین ایران اسلامی عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان نظام بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، غیرت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.
شهادت مظلومانه شماری از مرزداران خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان موجب تأسف و تألم شد، بدون تردید اقدامات کور و غیرانسانی ایادی و تروریست های سرسپرده صهیونیزم خشم و انزجار ملت آگاه کشورمان از دشمنان قسم خورده خود را مضاعف کرده و خون مطهر شهیدان انسجام، عزت و سربلندی بیشتر نظام جمهوری ایران اسلامی را در تمامی عرصه ها ضامن بوده است و خواهد بود.
امنیت و آرامش امروز سیستان و بلوچستان، حاصل شعور مردم با تکیه بر توان حاصل از اقتدار، فداکاری‌ ها و فعالیت ‌های شبانه ‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است و راه را بر رویش بذر آلوده ضد منافع مردم غیر ممکن خواهد ساخت.
اینجانبان ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت مرزبانان غیور و مجاهدان عرصه های نبرد نور علیه ظلمت که جان خود را خالصانه فدای امنیت ملت کردند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان به ویژه خانواده شهدای معزز تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان و خانواده های این شهیدان والامقام صبر جمیل و اجر جزیل از خدای متعال مسئلت می کنیم.»
به گزارش ایکنا، شب گذشته در درگیری مأموران هنگ مرزی میرجاوه و افراد مسلح، 9 تن از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند. بنا به اعلام پلیس ناجا، تروریست‌ها در صفر مرزی پاکستان به کمین نشسته بودند و حمله از این مرز صورت گرفته است.
captcha