اعتماد مردم به ناجا روز به روز در حال افزایش است
کد خبر: 3590526
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
افشانی:‌

اعتماد مردم به ناجا روز به روز در حال افزایش است

گروه اجتماعی: استاندار فارس با بیان اینكه همه باید قدردان تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی باشند، گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی فارس، سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی، گفت: بخش قابل توجهی از آرامش و امنیت موجود در استان مدیون تلاش‌های كاركنان نیروی انتظامی بوده و این امر موجب افزایش نرخ رشد اقتصادی در سطح استان شده است.

وی با مهم شمردن موضوع امنیت، ادامه داد: سرمایه‌گذاران مختلف زمانی در یك منطقه سرمایه‌گذاری می‌كنند كه آن مكان از امنیت و آرامش برخوردار باشد.

استاندار فارس با بیان اینكه امنیت اجتماعی بهتر از امنیت انتظامی است، افزود: مردم باید نیروهای امنیتی و انتظامی را در كنار خود ببینند و آن‌ها را باور كنند تا امنیت مطلوب حاصل شود.

افشانی با تصریح اینکه مردم قدر امنیت موجود و تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی از جمله تلاش در راستای مبارزه با مواد مخدر و تقدیم شهدای گرانقدر در این راه را به خوبی می‌دانند، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی استان در یك وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و اعتماد مردم به ناجا روز به روز در حال افزایش است.

استاندار فارس اظهار كرد: در وضعیت ناامنی موجود در منطقه خاورمیانه، خوشبختانه به سه دلیل رهبری حكیمانه مقام معظم رهبری، آگاهی مردم و تلاش نیروهای امنیتی وانتظامی در آرامش مطلوبی به سر می‌بریم.

در ابتدای این جلسه، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی مشروح از اقدامات و عملكرد كاركنان نیروی انتظامی استان، افزود: با مدیریت اثربخش و هماهنگی و همدلی بسیار مناسب بین مسئولان و اعضای شورای تأمین استان، شاخص‌های امنیتی در استان مثبت و رو به رشد است.

وی با اشاره به بخشی از توفیقات نیروی انتظامی استان در سال گذشته، گفت: با اقدامات پلیس و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، رضایت‌مندی مطلوبی در بین مردم ایجاد شده است.

گودرزی، كاهش 44 درصدی تلفات جاده‌ای در ایام نوروز و كشف 34 تن مواد مخدر طی سال گذشته را از جمله موفقیت‌های پلیس فارس عنوان كرد.

captcha