انجام هر اقدامی بر اساس ارزش‌های اسلامی، عبادت است/ فعالان رسانه‌ای؛ مصداق بارز منادیان توحید
کد خبر: 3588157
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
آیت‌الله دستغیب:

انجام هر اقدامی بر اساس ارزش‌های اسلامی، عبادت است/ فعالان رسانه‌ای؛ مصداق بارز منادیان توحید

گروه اجتماعی: نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اعتقاد دارد كه در نظام جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی که بر اساس معیارها و ارزش‌های اسلامی و جهت خدمت به مردم باشد عبادت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 20 فروردین در دیدار با مدیركل و كاركنان صدا و سیمای فارس گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی که بر اساس معیارها و ارزش‌های اسلامی و در جهت خدمت به مردم باشد عبادت محسوب می‌شود.

وی با استناد به آیات و روایات، منادیان ایمان و توحید را سهیم در اجر و پاداش فراگیران دانست و افزود: در عصر ما فعالان حوزه رسانه مصداق بارز این منادیان هستند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سختی فعالیت‌های رسانه‌ای در جهان امروز و همچنین مشکلات متعددی که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای تولید پیام و انتقال آن به مخاطب هدف با آن روبه‌رو است، اقدامات رسانه ملی را در انجام مأموریت‌های محوله مؤثر و کارآمد توصیف کرد و گفت: در مقابل کارهای مهم و با ارزش سختی و مشکلات هم وجود دارد.

آیت‌الله دستغیب، حركت رسانه جمهوری اسلامی را برگرفته از گفتمان امام(ره) و رهبری دانست و گفت: همت و تلاش رسانه ملی تبلیغ و ترویج اندیشه‌های معنوی و متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری است.

تولیت آستان مقدس احمدبن موسی(ع) در ادامه با اشاره به راه‌اندازی استودیو حرم حضرت شاهچراغ(ع) و تولید برنامه‌های رسانه‌ای متعدد در مناسبت‌های مختلف در این مکان معنوی و همچنین تلاش مرکز فارس برای تولید سریال فاخر احمدبن موسی(ع) گفت: نقش صدا و سیما در معرفی حرم‌های مطهر و تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) مؤثر، فعال و جدی است.

captcha