بهترین الگو برای منتظران عالم در زمینه‌سازی ظهور، حضرت زهرا(س) است
کد خبر: 3578821
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
حجت‌الاسلام کفیل:

بهترین الگو برای منتظران عالم در زمینه‌سازی ظهور، حضرت زهرا(س) است

گروه اجتماعی: معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: منتظران عالم برای منتظر بودن باید از حضرت فاطمه زهرا(س) یاد بگیرند؛ چراکه بهترین الگو برای منتظران عالم در زمینه‌سازی ظهور، حضرت زهرا(س) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، همزمان با ایام فاطمیه به همت کانون اسرا نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مراسم سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور حجت‌الاسلام محمد صادق کفیل معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، با موضوع صدیقه طاهره(س)الگوی منتظران، شب گذشته هشتم اسفندماه در خوابگاه فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام کفیل رییس مرکز تخصصی نماز کشور و معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) زندگی حضرت زهرا(س) را درس انتظار دانست و بیان کرد: کسب معرفت نسبت به امام زمان(ع) با معرفت فاطمی حاصل می شود، بنابراین ایام فاطمیه بهترین زمان منتظران برای شناخت امام است تا زمینه ساز ظهور ایشان باشیم و پیوند با امام برقرار کنیم پس بنابراین منتظران عالم برای منتظر بودن باید از حضرت فاطمه زهرا(س) یاد بگیرند؛ چراکه بهترین الگو برای منتظران عالم در زمینه سازی ظهور، حضرت زهرا(س) است.
وی گفت: انتظار منفی اولین آسیب حوزه مهدویت و انتظار است که باید یک شاخص و الگو معرفی کرد تا بدانیم منتظر واقعی کیست و چه ویژگی هایی دارد و خود را با آن شاخص ها بسنجیم و ارزیابی کنیم. بنابراین منتظر واقعی حضرت اهل مجاهده و تلاش و فعالیت است  با گذشتن از زندگی و دنیای مادی انتظار واقعی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.
کفیل اظهار کرد: از خود گذشتن، بی توجهی به سخنان رایج در جامعه و دیدن دار بودن واقعی و دین یاری از شاخص‌های منتظران واقعی است و حضرت زهرا بهترین الگو برای منتظران حضرت است.
در ادامه مراسم دانشجویان سؤالات خود را مطرح و پاسخشان را دریافت نمودند.
لازم به ذکر است که در پایان مراسم بسته فرهنگی میان شرکت‌کنندگان توزیع شد.
captcha