برگزاری جشن تکلیف دختران در امامزاده حسن(ع) کرج
کد خبر: 3573690
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

برگزاری جشن تکلیف دختران در امامزاده حسن(ع) کرج

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج از برگزاری مراسم جشن تکلیف در صحن امامزاده حسن(ع) کرج خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمين حسين مهديان، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز ایجاد و ارتباط هر چه بهتر مکلفان با مسجد و امامزادگان را از اهداف برپايی جشن تكليف دانست و اظهارکرد: اين مراسم با همکاری آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و مرکز فرهنگی و قرآنی آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) كرج برگزار شد.
وی افزود: این مراسم معنوی با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه دوکرج و تنی چند از مسئولان شهرستان و جمع کثیری از دانش‌آموزان مدارس برگزار و طی مراسم باشکوهی آغاز جشن بندگی و عبادت دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و عصر برگزارشد.
این مسئول بیان کرد: جشن تکلیف، جشن عبادت و بندگی انسان در برابر معبود هستی بوده و بهتر است دانش‌آموزان مکلف از همین ابتدای مسئولیت در برابر خداوند، با آگاهی و شناخت از نعمت‌های بی‌کران باری تعالی به تمامی احکامی که به‌ واسطه قرآن از خداوند بر انسان است، پایبند باشند.
مدير اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج در پایان با اشاره به اهمیت و قدر دانستن این روز توسط دانش‌آموزان دختری که به سن تکلیف رسیده‌اند، بیان کرد: دانش‌آموزان دختر این روز را به خاطر بسپارند و نسبت به بخشش نعمت‌های خداوندی و توفیق حضورشان در جشن تکلیف شکرگزار باشند.


captcha