آتشنشانان، با ایمان تا به آخر در پلاسکو می‌مانند
کد خبر: 3566987
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰
کیانی عنوان کرد:

آتشنشانان، با ایمان تا به آخر در پلاسکو می‌مانند

گروه سلامت: فرمانده عملیات آتش نشانی در پلاسکو گفت‌: تمامی آتش نشانان که این روزها در پلاسکو هستند؛ با جان و دل اینجا کار می‌کنند حتی شیفت‌های استراحت هم این جا هستند، این عشق و فداکاری برای همه مردم است و همیشه هم پشت سر آنها می‌مانیم.

واحدکیانیف فرمانده عملیات آتش نشانی تهران در پلاسکو در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه ذات و کار یک آتش نشان نجات و مال همه مردم است اظهارئکرد: تا اتمام کار آوار برداری پلاسکو و خارج کردن تمامی پیکرهای آتش نشانان اینجا ایستاده و عرصه را خالی نخواهیم کرد.

وی تأکید کرد: کار ما یک کار سخت زیان آور است زمانی که مردم فرار می‌کنند ما باید وارد شویم، آنچه را که موجب ترس مردم می‌شود را باید کم کرده یا از بین ببریم، این نشان می‌دهد کار ما کار سختی است البته این سختی شغل آتش‌نشان در همه جهان به یک شکل است.

کیانی بیان کرد: علی رغم تمامی خطرات ما این کار را انتخاب می‌کنیم، چون کار برای خدا و در خدمت خلق مردم است؛ هر آتش نشانی می‌داند و ایمان دارد، نجات جان یک نفر نجات جان همه مردم است.

وی با تقدیر از خانواده‌های آتش نشان بیان کرد: بسیاری از آتش‌نشانان هیچگاه متوجه بزرگ شدن بچه‌هایشان نشدند چرا که دائما در مأموریت هستند و همیشه در انتظار این هستند که جانشان را از دست بدهند.

فرمانده عملیات پلاسکو یادآور شد: تمامی آتش نشانان که این روزها در پلاسکو هستند؛ با جان و دل اینجا کار می‌کنند حتی شیفت‌های استراحت هم این جا هستند، این عشق و فداکاری برای همه مردم است و همیشه هم پشت سر آنها می‌مانیم.

captcha