موفقیت 72 درصدی شرکت کنندگان در آزمون «به سوی فهم قرآن»
کد خبر: 3554886
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

موفقیت 72 درصدی شرکت کنندگان در آزمون «به سوی فهم قرآن»

گروه مسابقات: 72 درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری «به سوی فهم قرآن» ویژه کارکنان دولت(غیر از آموزش و پرورش) در آزمون الکترونیکی قبول شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعداد ۹۵۲ نفر از کارکنان دولت(غیر از آموزش و پرورش) موفق به کسب نمره تمام (امتیاز ۱۰۰) از آزمون به سوی فهم قرآن شده‌اند.
بر همین اساس از این تعداد که برای راهیابی به مرحله انتخاب نفرات برگزیده معرفی شده‌اند، ۴۹۸ نفر از آقایان شرکت‌کننده و ۴۵۴ نفر نیز از بانوان شرکت کننده در این آزمون هستند.
گفتنی است استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم تعداد راه‌یافتگان به مرحله انتخاب نفرات برگزیده در استان‌ها ویژه دستگاه ‌های دولتی (غیر از آموزش و پرورش) در آزمون الکترونیکی به سوی فهم قرآن را به خود اختصاص دادند.
لازم به ذکر است جزئیات بیشتر در خصوص نحوه انتخاب نهایی و اهداء ۱۱۰ جایزه ۵ میلیون ریالی به این نفرات به‌زودی اعلام خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزانه حسنوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۰
0
0
با عرض سلام متاسفم برای نحوه امتحان اگه می دونستم اصلا شرکت نمی کردم چون من کامپیوتر در دسترس نداشتم تا اومدم وصل بشم وقت تمام شد لطفا دیگه ما رو سر کار نزارید
captcha