ساخت نخستین مرکز موقوفه اشتغالزایی زنان بی‌سرپرست
کد خبر: 3554070
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

ساخت نخستین مرکز موقوفه اشتغالزایی زنان بی‌سرپرست

گروه جامعه: کلنگ اولین مرکز موقوفه اشتغالزایی زنان بی‌سرپرست امروز 24 آذرماه در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) و با حضور نماینده ولی فقیه و رئس سازمان اوقاف و امورخیریه به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، عباسعلی جعفری، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف با بیان این مطلب گفت‌: ساختمان اولین مرکز اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در زمینی به مساحت حدود 866 مترمربع و زیر بنای 3 هزار و 500 مترمربع در 6 طبقه توسط محمد حسن کاظمی شیرازی، واقف بزرگ کشور با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال احداث می‌شود.

عباسعلی جعفری با اشاره به این که محمدحسن کاظمی شیرازی در ادامه اقدامات خیرخواهانه خود اقدام به وقف این زمین برای اشتغال و سکونت زنان سرپرست خانوار کرده است، گفت‌: هزینه ساخت این مرکز نیز توسط خود واقف تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت نیاز‌، قسمتی از ساختمان این مرکز برای اقامت یا استراحت شبانه زنان شاغل فاقد محل سکونت اختصاص خواهد یافت.

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف افزود: گلنگ ساخت اولین مرکز خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار در آستانه سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) امروز چهارشنبه 24 آذرماه در شهرک آرین شیراز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان استان فارس به زمین زده شد.
captcha