استقرار اکیپ اعزامی شهرداری اراک در نجف
کد خبر: 3544736
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

استقرار اکیپ اعزامی شهرداری اراک در نجف

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با تشریح خدمات این سازمان به زائران کربلا گفت: از امروز، 22 آبان به مدت 10 روز اکیپ سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در کربلا مستقر می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اکیپ سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از امروز شنبه، 22 آبان به مدت 10 روز در نجف اشرف مستقر می‌شود.
مرادعلی عباسی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، در رابطه با اعزام اکیپ خدمات رسانی به زائرین حرمین شریفین به خبرنگار ایکنا گفت: امسال بنا به دستور ستاد اربعین استان مرکزی، گروه اعزامی شهرداری اراک در نجف اشراف مستقر و خدمات محول شده را به مسافرین اربعین ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به اعزام یک دستگاه ماشین آتش نشانی با 4 مأمور، یک دستگاه آمبولانس جنازه‌بر با راننده به نجف اشرف، تصریح کرد: علاوه براین خدمات، شهرداری ملزم است سه دستگاه ماشین حمل زباله هر کدام با 2 راننده که 24 ساعته فعالیت دارند را به این شهر مقدس اعزام کند.
عباسی ادامه داد: هماهنگی کسب مجوز برای خروج ماشین آتش نشانی، آمبولانس انجام شد، برخی از ابزار و آلات خدمات‌رسانی از قبل اعزام شده بودند و مابقی نیز تا پایان هفته گذشته اعزام شدند، در نهایت تمام اکیپ‌ها از امروز، شنبه، 22 آبان باید در نجف مستقر باشند و فعالیت خود را آغاز کنند.
وی بااشاره به اینکه مدت مأموریت کاروان اعزامی اراک 13 روزه است، ابراز کرد: بنا به شرایط ممکن است تعداد روزهای خدمات رسانی تمدید شود.
عباسی از اعزام 40 کارگر خدمات شهری به نجف اشرف نیز خبر داد و گفت: این کاروان نیز روز یک شنبه، 23 آبان به این شهر مقدس اعزام خواهند شد و به مدت 13 روز به زائرین خدمات ارائه خواهند داد، این گروه نیز بنا به صلاحدید و شرایط ممکن است حضورشان تمدید شود.
captcha