انتظار از خبرگزاری قرآن، فراتر از دیگر رسانه‌هاست
کد خبر: 3543563
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
حجت‌‌الاسلام دعایی:

انتظار از خبرگزاری قرآن، فراتر از دیگر رسانه‌هاست

گروه هنر: نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات گفت: انتظاری که از خبرگزاری قرآن برای تبلیغ مفاهیم قرآنی و دینی می‌رود، بیش از دیگر رسانه‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی، نماینده فقیه در موسسه اطلاعات ضمن بازید از غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) در در بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات  اظهار کرد: از خبرگزاری قرآن این انتظار می‌رود تا با دغدغه بالا در حوزه فعالیت‌های قرآنی، انجام رسالت کند؛ اتفاقی که خوشبختانه تا به امروز روی داده است. 

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات افزود: کار قرآنی کردن به معنای این نیست که تنها شعار قرآنی دهیم، بلکه باید در عمل نیز به این معنا وفادار باشیم، چون اگر بخواهیم تنها در حرف از قرآن دم زنیم اما در عمل به آن متعهد نباشیم در حقیقت به کلام خدا خیانت کرده‌ایم. 

وی در پاسخ به این سوال که ویژگی خبرنگار قرآنی چیست؟ اظهار کرد: صداقت در گفتار و عمل مهم‌ترین ویژگی است که برای خبرنگار قرآنی می‌توان متصور شد، چون اگر خبرنگار قرآنی هم بخواهد با توجیهات حرفه‌ای صداقت را در کارش کم‌رنگ کند، گناهی دوچندان کرده است، چون با قرآن مأنوس بوده و به عواقبت دروغ هم واقف است. 

دعایی در انتها گفت: درباره نمایشگاه بیست‌و‌دوم هم هنوز نمی‌توان اظهار نظر دقیقی کرد، اما آن‌گونه که از ظواهر پیداست در بحث امکانات و طراحی غرفه‌ها دقت خوبی انجام شده است.

captcha