آمادگی نیروهای امداد و نجات جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3543557
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
سلیمی خبر داد:

آمادگی نیروهای امداد و نجات جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی اربعین

گروه سلامت: سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات از آمادگی کامل نیروهای امداد و نجات برای راهپیمایی اربعین خبر داد.

مرتضی سلیمی، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با ایکنا از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد.

وی تصریح کرد: سازمان امداد و نجات سه قرارگاه مرزی در سه نقطه مهران، شلمچه و چزابه برپا کرده و هم زمان مرکز هدایت کنترل و عملیات را فعال کرده‌ایم و 30 دستگاه آمبولانس و 5 فروند بالگرد برای پاسخگویی بیشتر در این سه مرز استقرار پیدا کرده‌اند.

سلیمی بیان کرد: 79 پایگاه ثابت و موقت در دو استان ایلام و خوزستان به همراه 72 دستگاه آمبولانس و 22 دستگاه اتومبیل امداد و نجات و 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس استقرار یافته اند.

وی اعلام کرد: 340 نفر از امدادگران سازمان امداد و نجات نیز به عراق اعزام شده و به همراه آنان 26 دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه خود روی ارتباطات حضور خواهند داشت.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر یادآور شد: مجموعه تیم‌هایی که از سوی سازمان امداد و نجات اعزام می‌شوند در محل‌هایی که موکب‌ها حضور دارند مستقر می‌شوند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۳
0
0
باید تدابیر ایمنی و امنیتی پیش بینی شود تا در بروز وقوع حادثه بتوان ان را کنترل کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۱
0
0
پیش بینی قبل از وقوع حادثه خیلی مهم و تاثیر گذار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴
0
0
آمادگی قبل از وقوع حادثه بروز حادثه را کاهش می‌دهد
captcha