گفتمان‌های مهدویت در مدارس شوش برگزار می‌شود
کد خبر: 3538132
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

گفتمان‌های مهدویت در مدارس شوش برگزار می‌شود

گروه معارف: همزمان با ایام ماه محرم گفتمان‌های مهدویت در مدارس مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان شوش برگزار می‌شود.

کریم ستاوی، مدیر کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد شوش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: به مناسبت ایام محرم گفتمان های مهدویت در مدارس مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این گفتمان‌ها از ابتدای محرم آغاز شدند، اظهار کرد: تاکنون 8 گفتمان در 8 مدرسه برگزار شد. این برنامه تا زمانی که مدارس استقبال کنند ادامه دارد.

به گفته ستاوی بیان ارتباط مهدویت و عاشورا، آسیب‌های ماهواره و استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی، ولایت، فرهنگ عاشورا و سبک زندگی از موضوعاتی است که در این گفتمان‌ها مطرح می‌شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد شوش افزود: عبدالحسین چریم، شریف احمدی، حجج‌الاسلام آل‌کثیر، سرخه‌زاده و جایی‌مند برخی از سخنرانانی هستند در این گفتمان‌ها حضور دارند.

وی گفت: برنامه کانون‌های مساجد در شوش در شورایی که متشکل از مدیر ارشاد شوش، اساتید دانشگاه و برخی از مدیران کانون‌های مساجد تدوین می‌شود. در این شورا تلاش شده است از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

captcha