برگزاری 20 محفل صبحگاهی انس با قرآن در جهاد کشاورزی استان مرکزی
کد خبر: 3536887
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

برگزاری 20 محفل صبحگاهی انس با قرآن در جهاد کشاورزی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از برگزاری 20 محفل صبحگاهی قرآن کریم در ایام محرم و صفر در این سازمان خبر داد.

حجت‌الاسلام اصغر دهقانی مروج، رئیس اداره آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: در دهه اول محرم هر رو محفل قرآنی صبحگاهی برگزار می‌شود و پس از اتمام این دهه نیز پنج‌شنبه هر هفته این مراسم تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
وی ادامه داد: با احتساب تمام روزهای برگزاری محفل قرآنی صبحگاهی قریب به 20 محفل تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد، این برنامه‌ها شامل تلاوت کلام وحی، تفسیر، قرائت زیارت پرفیض عاشورا و سخنرانی است.
حجت‌الاسلام دهقانی اظهار کرد: این مجموعه به منظور بزرگداشت ایام محرم برنامه‌های ویژه‌ای در روزهای منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین، رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در نظر دارد.
وی در پایان بابیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در اولویت فعالیت‌های مجموعه جهادکشاورزی قرار دارد و از سوی دیگر نیز در راستای عملی شدن اهداف رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی خدماتی را ارائه می‌دهد، افزود: عوامل اجرایی این سازمان همواره جهادی عمل کرده و با تأسی به آیات قرآن برنامه‌های خود را پیش می‌برد، بنابراین با برگزاری محافل صبحگاهی خوشبختانه شاهد حضور جمع کثیری از کارکنان در این محافل هستیم.
captcha