خادمان گمنام قرآنی در سطح کشور تجلیل شوند
کد خبر: 3526298
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
استاد شهیدی:

خادمان گمنام قرآنی در سطح کشور تجلیل شوند

گروه فعالیت‎های قرآنی: حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی بر لزوم تجلیل از شخصیت‎های قرآنی که در سطح کشور با گمنامی به تربیت شاگردان مکتب قرآنی می‎پردازند تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی‌پور پیش از ظهر امروز، 8 شهریور در مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امورخیریه گفت: برنامه‎های قرآنی و حدیثی یکی از مصادیق تمسک به ثقلین مبارک است که همه وظیفه داریم به این ریسمان الهی چنگ بزنیم.
وی افزود: شرکت در این محافل به هر عنوان جزو وظیفه دینی، فرهنگی و اسلامی ماست؛ تقدیر از خادمان قرآن کریم به عنوان کسانی که برای نشر و ترویج فرهنگ قرانی تلاش می کنند وظیفه آحاد مختلف است؛ خادمان گمنام قرآن کریم باید مورد تجلیل واقع شوند؛ کسانی که مورد تجلیل واقع می شوند نیز به تکرار نیست و به همین جهت سازمان اوقاف باید از همه خادمان گمنام قرآنی تلاش کند.
استاد قرآن بیان کرد: تجلیل از استاد علامی از بهترین فعالیت‌هایی است که در قم انجام شده است و در این جشنواره باید ویژگی‎‏های این اساتید قرآنی بیان شود تا الگویی برای فعالان قرآنی استان و نوجوانان این مرز و بوم باشد.
شهیدی پور اظهارکرد: رهبر انقلاب یک شخصیت کاملا قرآنی است و ایشان الگویی برای همه مردم در زمینه انس با قرآنی و سایر امور هستند؛ بهترین خاطره زندگی من در این سال‌های فعالیت در عرصه قرآنی به شرکت در محافل قرآنی مقام معظم رهبری باز می‎گردد؛ زیرا در این جلسات همیشه نکات ناب و قرآنی که بسیار راهگشا و بدیع است از سوی ایشان بیان می‎شود.
وی افزود: اگر حمایت های رهبر معظم انقلاب نبود هیچگاه چنین توسعه ای در حوزه قرآنی کشور ایجاد نمی شد و به همین جهت تمام مسئولان و مردم و فعالان قرآنی باید از این اسوه و الگوی تمام نمای قرآنی و کلام نورانی ایشان که مبتنی بر معارف قرآن و اهل بیت(ع) است بهره‎مند شویم.
captcha