فراخوان آزمون «قرآن و عترت» ویژه کارکنان دولت
کد خبر: 3525849
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

فراخوان آزمون «قرآن و عترت» ویژه کارکنان دولت

گروه فعالیت‌های قرآنی: فراخوان اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
بر همین اساس در فراخوان اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت آمده است، ثبت نام اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت(رسمی، پیمانی، قراردادی)، روز شنبه ٢٠ شهریورماه  تا ١٥ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت که از طریق سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.
این آزمون الکترونیکی و صرفاً برای کارکنان دولت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند روز چهارشنبه، ١٩ آبان‌ماه با مراجعه به سایت معاونت قرآن و عترت و با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه خود در آزمون شرکت کنند.
آزمون قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت به صورت الکترونیکی و شامل ٢٠ سؤال تستی و یک سؤال تشریحی است که در مدت ١٥ دقیقه باید به آنها پاسخ داده شود. کتاب «به سوی فهم قرآن»، منبع آزمون است که نسخه الکترونیکی از سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نسخه مکتوب از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها قابل دریافت است.
همچنین نتایج آزمون الکترونیکی در هفته اول آذرماه و به همراه اسامی نفرات برگزیده در سایت معاونت قرآن و عترت اعلام خواهد شد.
گفتنی است آن دسته از کارکنان دولت که علاقه‌مند به شرکت در آزمون حضوری(به صورت داوطلب آزاد یا در قالب فراگیر مؤسسه قرآنی) هستند باید ازطریق لینک ثبت نام ویژه مؤسسات قرآنی و داوطلبان آزاد اقدام به  ثبت نام کنند.
یادآور می‌شود،گواهینامه ٢٨ ساعت آموزش ضمن خدمت به همراه ١١٠ کمک هزینه عتبات عالیات به نفرات برگزیده ارائه می‌شود.
captcha