شرکت 23 نفر از آذربایجان غربی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3524147
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

شرکت 23 نفر از آذربایجان غربی در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور 23 نفر از چهره‌های برتر قرآنی استان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، صبح امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، با اشاره به حضور 18 نفر از چهره های استان در دوره گذشته مسابقات قرآنی سازمان اوقاف، گفت: این تعداد در سال جاری به 23 نفر افزایش یافته که امیدواریم سطح کیفی نیز همانند تعداد افزایش یافته و بار دیگر شاهد افتخارآفرینی متسابقین استانمان باشیم.
وی افزود: ایجاد انس با قرآن کریم و فهم معارف قرآنی جزو اصلی ترین اهداف برگزاری مسابقات قرآنی است که خوشبختانه در این دوره از رقابت ها توانستیم تا حد مطلوبی به این اهداف دست یابیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، کرد: رفع مشکلات موجود در جوامع مختلف تنها با انس و الفت با قرآن کریم و همنشینی با این کتاب آسمانی محقق می شود.
حجت الاسلام جوانبخت، لقب قطب قرآنی کشور برای آذربایجان غربی را افتخاری دانست که در سایه فعالیت های جامعه قرآنی محقق شده و خاطرنشان کرد: چهره های نظیر آقایان محمدنژاد، ولیزاده و وکیلی و خانم ها محمدنژاد، زرین و جعفرنژاد باعث شده اند تا نام آذربایجان غربی به عنوان پرچمدار فعالیت های قرآنی کشور بدرخشد و این فتخاری است که تمام آن را مدیون این عزیزان هستیم.
وی، در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر از همکاری مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی ددر راستای حمایت از مسابقات قرآنی، ابراز داشت:  در این میان باید از نماینده محترم ولی فقیه در استان و همچنین استاندار آذربایجان غربی تقدیر ویژه به عمل آید چراکه بدون حمایت های این عزیزان چنین افتخاری به دست نمی آمد.
captcha