کمک سیصد میلیون تومانی مردم مشهد به بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 3523460
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کمک سیصد میلیون تومانی مردم مشهد به بازسازی عتبات عالیات

گروه اجتماعی: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس ابراز کرد: در سه ماهه نخست سال جاری مردم خداجوی مشهد مقدس مبلغ سیصد میلیون تومان به بازسازی عتاب مقدسه عراق کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد، علی شیری، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد مقدس با اشاره به اهم فعالیت‌های این ستاد در سه ماهه اول سال جاری در راستای بازسازی آستان مبارک حرم‌های مطهر و مشاهد شریف در اعتاب مقدسه کشور عراق، اظهار کرد: به فضل الهی و با استعانت از ائمه(ع) و به همت ارادتمندان اهل بیت(ع)، پایتخت معنوی ایران اسلامی، شش ستاد فرعی در مناطق و سنگرهای مساجد مشهد تأسیس شده و آماده جمع‌آوری هدایا و نذورات امت ولایت‌مدار است.
وی ادامه داد: در همین راستا و با تلاش صورت گرفته در سه ماهه اول سال جاری، مجموعا مبلغ سیصد میلیون تومان، هدایای تقدیمی و ارادت مردم شهر عالم آل محمد(ص) به منظور بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه(ع) بوده است.
شیری ضمن تشکر از مشارکت دوستداران اهل بیت(ع) و همکاری مسئولان و روحانیت، ابراز کرد: عزیمت 36 نفر افراد با تخصص‌های خاص به کشور عراق، حضور اکیپ‌ پرچم‌گردانی عتبات به 122 محفل و مجالس عزای اهل بیت(ع)، اهداء 700 گرم مسکوکات فلزی شامل طلا، نقره، سکه و 237 خشت طلا توسط محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) در مشهد مقدس را از جمله اقدامات این ستاد دانست.
وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در عتبات عنوان کرد: ساخت صحن حضرت امام رضا(ع)، تعویض خشت‌های طلا‌کاری شده ایوان‌های باب‌القبله و باب‌القریش در کاظمین، توسعه سرداب امام زمان(عج) و ساخت درب‌های ورودی در سامرا، ساخت صحن بزرگ و مطهر حضرت زهرا(ص) در نجف اشرف و صحن عقیله بنی‌هاشم(س) و ترفیع گنبد مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) در کربلا نیازمند مشارکت و اهدا هدایا و نذورات مردم خداجو هستیم.
شیری تصریح کرد: مردم می‌توانند هدایا خود را به حساب سیبا 0120200000000 نزد بانک ملی و یا به شماره کارت 6037991199529052 به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی واریز و هدایای غیرنقدی شامل مسکوکات فلزی طلا، نقره و سکه را به دفتر ستاد واقع در خیابان طبرسی بین طبرسی 12 و 14 تحویل و ضمن برخورداری از اجرا معنوی رسید دریافت کنند.


captcha