ریزش از اصل انقلابی‌گری خطری جدی است
کد خبر: 3518252
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

ریزش از اصل انقلابی‌گری خطری جدی است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأكید براینكه سر سوزن نیز نباید با مقام معظم رهبری زاویه داشت، عنوان كرد: تأكید مقام معظم رهبری بر انقلابی‌گری به دلیل آن است كه ریزش از این اصل خطری جدی به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، آیت‌الله علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان كه امروز 6 مردادماه در تالار امام خامنه‌ای اهواز برگزار شد، با بیان اینكه ریزش و رویش شامل انقلاب‌ها، ملت‌ها و انسان‌ها می‌شود، گفت: درباره فراز و فرود انقلاب‌ها سه نظریه وجود دارد.

وی ادامه داد: برخی دلیل این امر را جبری، تصادفی و قانون علیت است. قرآن كریم در توضیح علت‌ها افراد را به تاریخ ارجاع می‌دهد؛ در اینجا باید گفت كه در موارد خاص نیز ریزش و رویش قابل تكرار است خداوند در قرآن به داستان دو فرزند آدم، حضرت نوح(ع) اشاره می‌كند.

آیت‌الله سعیدی گفت: 250 سال عمر ائمه اطهار(ع) برای بیداری ملت از خواب در دسترس است و اگر ما ملت آخرالزمان غفلت كنیم عذاب ما از همه بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاكید براینكه سر سوزن نیز نباید با مقام معظم رهبری زاویه داشت، عنوان كرد: تاكید ایشان بر انقلابی گری به دلیل آن است كه ریزش از این اصل خطری جدی به شمار می‌رود. زن و مرد همه باید انقلابی باشند.

وی گفت: ملاك در عصر نبوت طراز با پیامبر(ص) است، در عصر امامت طراز با ائمه معصوم(ع) و در زمانی كه به هر دلیل امام نباشد و جانشین آن ولی فقیه باشد ملاك طراز با ولی فقیه است.

آیت‌الله سعیدی بیان كرد: عوامل ریزش و گسست معرفتی و نفسانی است؛ غرور، قدرت طلبی، دنیاگرایی، فامیل گرایی از جمله معانی این امور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه ماهیت دشمن و به ویژه آمریكا همان است تنها در استراتژی تغییر رویكرد داده است، افزود: نفوذ به معنای تصرف دشمن در ادراك سیاسی مسئولان و ادراك فرهنگی مردم است.

وی تصریح كرد: افرادی كه با معیارها و اصول انقلاب اسلامی همراه نیستند و به دنبال سهم خود از سفره انقلاب هستند باید فاصله بگیرند.

captcha