اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان زمینه رشد اقتصادی است
کد خبر: 3516655
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
نواداد:

اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان زمینه رشد اقتصادی است

گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور، اظهار کرد: یکی از راه‌های رشد اقتصادی استفاده از اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان و توجه و اهتمام به آن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، علی نواداد در چهل و ششمین نشست معاونین پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به منطقه ویژه علم و فناوری «ربع رشیدی» تبریز، گفت: این منطقه با 87 شرکت دانش بنیان در استان فعال بوده و مورد حمایت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استاندار تاکید فراوان بر استفاده از محصولات شرکت بنیان دارند، خاطرنشان کرد: طبق دستور استاندار آذربایجان شرقی استفاده از محصولات شبیه دانش‌بنیان کشورهای خارجی ممنوع است.

نواداد همچنین با بیان اینکه، 900 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان شرکت کرده بودند، گفت: از بین این تعداد، در حدود 125 شرکت توانست جذب مشتری کند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در پایان، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی این استان یکی از مراکز موفق کشور است، خاطر نشان کرد: ارتقای جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از «مرکز» به «سازمان» که یکی از 7 سازمان جهاد دانشگاهی کشور است، گواه این مدعا است.

captcha