راه‌اندازی کمپین امضا برای آزادی 4 دیپلمات ایرانی
کد خبر: 3512145
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

راه‌اندازی کمپین امضا برای آزادی 4 دیپلمات ایرانی

گروه فضای مجازی: کمپین امضای خودجوش مردمی برای آزادی 4 دیپلمات ایرانی، اسیر رژیم ظالم صهیونیستی در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کمپین امضای خودجوش مردمی برای آزادی 4 دیپلمات ایرانی، اسیر رژیم ظالم صهیونیستی در فضای مجازی راه‌اندازی شد و در این کمپین به صورت همگانی از کاربران درخواست کرده‌اند تا برای تحقق این امر به امضای نامه بپردازند.

در این نامه آمده است: جناب آقای دکتر ظریف/ وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران/ شاید وقت‌اش رسیده باشد یک بار دیگر سراغ پرونده‌ بازی برویم که سال‌هاست در قفسه های بایگانی وزارت خارجه خاک می‌خورد. سی و چهار سال پیش در روز چهاردهم تیر سال 1361 چهار هم‌وطن، فرسنگ‌ها دور از مرزهای کشور، در حال انجام وظیفه برای سرزمین مقدس‌مان، در میان غباری از نیرنگ و دروغ گم شدند. این واقعه تا امروز یکی از طولانی‌ترین گروگانگیری‌ها در تاریخ بشر است.

در ادامه نامه آمده است: ما امضاء‌کنندگان این نامه درخواست می‌کنیم با همه‌ آن توان، تعهد و حساسیتی که از شما سراغ داریم، تلاشی تازه را برای روشن شدن سرنوشت این پاره‌های تن‌مان آغاز کنید. امیدواریم به یاری خداوند و پی‌گیری موثر شما به زودی سرنوشت این چهار نفر یعنی احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگا‌رمقدم روشن شود تا بعد از گذشت بیش از سه دهه با افتخار به آغوش میهن پاک و عزیزمان بازگردند.

کاربران برای امضای کمپین امضای خودجوش مردمی در راستای آزادی 4 دیپلمات ایرانی، اسیر رژیم ظالم صهیونیستی می‌توانند اینجا را کلیک کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سیده زهرا عربی زنجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۲
0
0
بسیار خب است خواهشمند است قسمت امضای کمپین درست شود
بهرام زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۵
0
0
آزادی این عزیزان آرزوی تمامی آزادی خواهان دنیا است که اگرااگاهی داشته باشندازسرنوشت پرسوزواستواری بی نظیرشان لحظه ای آرام نمی گیرندباامیدبه ازادی زودهنگام بعداز35سال اسارت
captcha