محفل انس بسيجیان جامعه پزشکی خراسان رضوی برگزار شد
کد خبر: 3507831
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

محفل انس بسيجیان جامعه پزشکی خراسان رضوی برگزار شد

گروه اجتماعی: سی و یکمین محفل انس بسيجیان جامعه پزشکی خراسان رضوی با حضور مصطفی مهرابی‌بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضاي هیئت علمی پزشکی، کارشناسان حوزه بهداشت و درمان استان، يازدهمين روز از ماه مبارک رمضان در تالار ابن سینا مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سی و یکمین محفل انس بسيجیان جامعه پزشکی خراسان رضوی که شامل تیم‌های اضطراری بسیجیان جامعه پزشکی استان می‌شود، با حضور مصطفی مهرابی‌بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضاي هیئت علمی پزشکی، کارشناسان حوزه بهداشت و درمان استان جمعه، 28 خردادماه در يازدهمين روز از ماه مبارک رمضان در تالار ابن سینا مشهد برگزار شد.
در حال
در این محفل حجت‌الاسلام احمد ترابی، رئیس شورای استانی نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به نشانه های ظهور امام زمان(عج) ابراز کرد: روز جمعه، متعلق به صاحب الزمان(عج) است و ظهور در چنین روزی اتفاق میفتد.
وی بیان کرد: باید خودمان را بسنجیم آیا آمادگی لازم برای روبه رو شدن با امام زمان(عج) را داریم یا خیر، از همين رو باید خودمان را آماده ظهور کنیم تا یکی از شاگردان حضرت باشیم.
در حال
وی ادامه داد: امروز سخن گفتن از امام زمان (عج) تأکید بر ضرورت آمادگی برای حضور در پیشگاهی است که تاریکی در آنجا راه ندارد، همه چیز عیان است و آشکار خواهد شد. هرچه جلوتر میرویم، نشانه ظهور را بیشتر می‌بینیم و این می‌تواند برای ما یک نوید باشد، که خودمان شاهد حاکمیت امام زمان(عج) باشیم، یا یک هشدار، که نکند زمان ظهور فرا برسد و ما آماده برای ظهور نباشیم.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: ائمه(ع) پیشرفت امروزمان را خوب می‌دیدند و  لذا باید آنچه که آن‌ها گفته‌اند را عمل کنیم و تردید به عمل نیاوریم، زیرا در روایتی از امام زمان(عج) آمده است، زمانی فرا رسد که انسان مومن در مشرق است و برادرش در مغرب، یا در مغرب است و برادرش در مشرق. مثل تلویزیون و ماهواره.
در حال
بر اساس اين گزارش، محمدتقی رجبی‌مشهدی، رئیس شورای مرکزی سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی نيز در اين مراسم درباره عملکردهایی که قرار است در دستور کار انجام بگیرد، توضیح داد و گفت: به سفارش بسیجیان جامعه پزشکی، قرار است بیمارستان صحرایی با حضور داوطلبانه پزشکان در سرخس راه اندازی کنیم، لذا علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به بسیج جامعه پزشکی مراجعه کنند.

captcha