برگزاری دوره‌های «تدبر در قرآن» در دانشگاه تهران
کد خبر: 3466965
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

برگزاری دوره‌های «تدبر در قرآن» در دانشگاه تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت(ع) دانشگاه تهران اقدام به برگزاری دوره‌های تدبر در قرآن کریم کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت(ع) دانشگاه تهران، به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان این دانشگاه با معارف ناب قرآن اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف تدبر در قرآن کرده است.
بر همین اساس این دوره‌ها با رویکرد خانواده برگزار می‌شود و شامل سه دوره است که ثبت‌نام برای حضور در این دوره‌ها تا پایان دی‌ماه اعلام شده است، زمان آغاز ثبت نام نیز از روز چهارشنبه 23 دی‌ماه اعلام شده است.
اولین دوره از این مجموعه با عنوان «مقدمات تدبر در قرآن کریم» که شامل تدبر در سوره‌های مبارکه ناس، فلق، نصر، ماعون، زلزال، ضحی، انشراح و عبس است، برگزار می‌شود.
همچنین یکی دیگر از دوره‌ها با عنوان «تدبر در سوره‌های مبارکه نور و نساء» برگزار می‌شود که رویکرد آن شناخت جایگاه خانواده از منظر قرآن کریم است.
سومین دوره از این مجموعه نیز با عنوان «تدبر در سوره‌های مبارکه انسان و مطففین» است که رویکرد ان نیز شناخت بلوغ عاطفی و نقش ان در زندگی عنوان شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره‌ها با مراجعه به مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت(ع) دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر پلاک 25 و یا تلفن 88962724 اطلاعات بیشتر کسب کنند.
captcha