کارگاه آموزشی منشور فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 3466423
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛

کارگاه آموزشی منشور فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

گروه حوزه‎های علمیه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،کارگاه یک روزه آموزشی منشور فرهنگی انقلاب اسلامی را 22 دیماه 94 در شهر مقدس قم برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کارگاه یک روزه آموزشی منشور فرهنگی انقلاب اسلامی با ارائه حجت‌الاسلام و المسلمین علی ذوعلم، رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و مسجد مقدس جمکران در قم برگزار می‌شود.
در این کارگاه آموزشی مديران و كارشناسان ارشد و مياني دستگاه‌هاي فرهنگي وابسته به دفتر مقام معظم رهبري حضور خواهند داشت.
این کارگاه با محوریت کتاب ارزشمند منشور فرهنگی انقلاب نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین علی ذوعلم و با هدف تبيين و انتقال محتواي «منشور فرهنگي انقلاب اسلامي» و مفاهيم اساسي آن به مخاطبان اصلي همچنین تربيت مدرس به منظور اشاعه محتواي آن در دستگاه‌هاي فرهنگي توسط مدرسين شاغل در هر دستگاه برگزار می‌شود.
تبيين كليّات منشور مشتمل بر تعاريف، اهداف، اصول، مخاطبان، مباني، معيارها، راهبردهاي كلان و استلزامات اجرايي، همچنین تبيين مفاهيم اساسي و كليدي منشور مشتمل بر اهداف، مقاصد و ارزش‌ها، راهبردها، اصول و سياست‌ها، عرصه‌ها و مقولات آسيب‌ها و چالش‌ها و همچنین تبيين كامل متن منشور و همة اجزاي آن مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
این کارگاه علمی، سه شنبه  22 دی ماه 94 از ساعت 8:15 تا 16:30 در سالن جلسات ساختمان اداری در محل مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

captcha