نقد عملکرد دولت، وظیفه نخبگان سیاسی است
کد خبر: 3453125
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
ساداتی:

نقد عملکرد دولت، وظیفه نخبگان سیاسی است

گروه سیاسی: فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خمین گفت: ائمه جماعات مدارس فقط موظف به پاسخگویی به سوالات شرعی هستند و هرگونه سخنرانی آنها برای نقد و تحلیل دولت ممنوع است زیرا نخبگان سیاسی باید دولت را نقد کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مهدی ساداتی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خمین امروز، 25 آبان در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: دولت ایران پیش‌قراول صلح جهانی است .

وی با اشاره به حوادث تروریستی درفرانسه افزود: این اقدامات تروریستی نشان داد تروریست فقط برای کشورهای سوریه و عراق نیست، اروپا به جای یاوه‌سرایی درباره  تروریست بودن مسلمانان باید برای صلح جهانی پایدار که ایده رئیس جمهور ایران نیز بود تلاش کنند.

فرماندار خمین حضور مسئولان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان  امسال را یادآواری مبارزه با آمریکا و استکبارعنوان کرد و ادامه داد: تا زمانی که استکبار جهانی از  ظلم دست برندارد مبارزه ایران با آن ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش خمین با اشاره به طرح شهاب گفت: این طرح زمینه اجرایی شدن منویات رهبری و نخبه پروری را فراهم و نشاط و خلاقیت را در مدارس جایگزین درس‌های تئوری می‌کند.

فرماندار با اشاره به نزدیک بودن انتخابات گفت: این مهم باید در فضایی آرام برگزار شود همه کاندیداها از حقوق شهروندی یکسان برخوردار هستند و رقابت‌های انتخاباتی باید در پایان به رفاقت منجر شود.

وی افزود: آموزش‌ و پرورش نباید اجازه دهد در دوران تبلیغات کاندیداها از توانایی‌های این اداره برای بلند پروازی خود استفاده کند و حفظ استقلال، صلابت و رسالت تربیتی در فضایی آرام وظیفه همه مدیران آموزش و پرورش است.

فرماندار تأکید کرد: ائمه جماعات مدارس فقط موظف به پاسخگویی به سوالات شرعی هستند وهرگونه سخنرانی آنها برای نقد و تحلیل دولت ممنوع است زیرا نخبگان سیاسی باید دولت را نقد کنند.
یادآور می‌شود؛ در این جلسه مشکلات مدارس شهری و روستایی شهرستان خمین بررسی شد.

captcha