درآمد مغازه‌ای به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان وقف ترویج فرهنگ شهادت شد
کد خبر: 3385173
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
توسط پدر شهید؛

درآمد مغازه‌ای به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان وقف ترویج فرهنگ شهادت شد

گروه اجتماعی: درآمد حاصل از یک باب مغازه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط پدر یک شهید در گناباد وقف شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، پدر یک شهید در گناباد در اقدامی خداپسندانه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با وقف درآمد یک باب مغازه به ارزش 150 میلیون تومان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سهیم شد.

بر اساس این گزارش حاج حسن نمازی، پدر شهید مجید نمازی پس از وقف درآمد مغازه‌اش در شهرستان گناباد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: جوانان ما اطلاع چندانی از هشت سال دفاع مقدس و آنچه در جبهه‌ها گذشت ندارند و این وظیفه ما است تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آنها را متوجه این جریان کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس لبریز از معنویات و جریان‌های بزرگ است که در نهایت به پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنانش منجر شد، تصریح کرد: به یاد دارم که پسرم برای اعزام به جبهه‌ از من اجازه گرفت و زمانی که به او اجازه دادم فهمیدم که به کف پای خود آجر بسته و در صف‌های آخر ایستاده است تا با اعزام او به جبهه‌ مخالفت نکنند.

نمازی ادامه داد: وقف در راه شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجری فراوان دارد و لازم است تا نسل جوان و امروزی را با آنچه در سال‌های دفاع مقدس گذشت، آشنا کنیم.

وی اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مانند سال‌های جنگ در عرصه‌های ایثار فعال هستند و امروز هم با وقف در راه شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌توانند در این جریان معنوی به شکلی تازه سهیم باشند.

یادآور می‌شود، شهید مجید نمازی در سوم اردیبهشت سال 66 در عملیات کربلای 10 بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

captcha