مکان برگزاری رژه نیروهای مسلح در شیراز اعلام شد/ سپاه؛ مسئول برگزاری این مراسم
کد خبر: 3360606
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

مکان برگزاری رژه نیروهای مسلح در شیراز اعلام شد/ سپاه؛ مسئول برگزاری این مراسم

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح امسال در فارس به عهده سپاه پاسداران است، گفت: مکان برگزاری این رژه در سال جاری بلوار دولت شیراز است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان فارس امروز، 17 شهریور با حضور خداداد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.
خداداد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در این نشست، شرط تداوم امنیت و اقتدار نظام اسلامی را در گرو پاسداشت خون شهدا دانست و گفت: در قدردانی شهدا نباید تنها بعد مادی را در نظر گرفت.
وی با تأکید بر لزوم توجه مسئولان به امورات خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران ابراز کرد: هر مسئولی در جایگاه خود می‌تواند با یک احوالپرسی و تقدیر ساده از خانواده شهدا دلجویی و قدردانی کند.
ابراهیمی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس ابراز کرد: در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، استاندار فارس، فرمانده قرارگاه سازندگی و مرکز فرهنگی دفاع مقدس است و فرمانداران وی نیز در شهرستان‌ها همین مسئولیت را دارند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه تمام مسئولیت پشتیبانی‌های مادی، معنوی، نظارت و نوآوری به عهده استانداری است، گفت: مسئولیت رژه امسال نیز با سپاه پاسداران است که در بلوار دولت برگزار خواهد شد.
وی از فرماندار شیراز خواست که همزمان با آغاز بازگشایی مدارس، جمعی از مسئولان استان در مدرسه عشایر حضور یابند و زنگ شروع مدارس را در آنجا به صدا درآورند.
بنا بر این گزارش، عبدالرضا قصیری، مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز در این نشست به برگزاری هفتمین همایش شعر دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای این جشنواره، شناسایی 400 شاعر دفاع مقدس بوده است.
وی همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات و دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: این برنامه برای نخستین بار در کشور در ششم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، در پایان این نشست فرماندار شیراز مصوبات جلسه را اعلام کرده و از مسئولان خواست در انجام امور اجرایی این برنامه‌ها، جدیت بیشتری داشته باشند.

captcha