تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع نشان روشنی از خباثت و نابکاری وهابیت است
کد خبر: 3335254
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
حقی:

تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع نشان روشنی از خباثت و نابکاری وهابیت است

گروه سیاسی: مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: تخریب قبور ائمه اطهار در بقیع نشان روشنی از خباثت و نابکاری فرقه ضاله وهابیت است که در قلب اسلام تلاش می‌کنند بزرگترین ضربه را به حیات اسلامی وارد کنند.

سارا حقی، مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به مناسبت هشت شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، گفت: استکبار جهانی بعد از ناکامی در عرصه‌های مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با راه انداختن چنین گروهک‌های ضد انسانی پای به عرصه مجاهدت فکری، اعتقادی و مذهبی گذاشته است اما به یقین همچون صحنه‌های دیگر شکستی سخت و تحقیرآمیز را از امت اسلامی می‌پذیرد.
وی با اشاره به اینکه شبهات ایجاد شده از سوی وهابیت ریشه و پایه دروغین و پوچ و واهی دارد، تصریح کرد: حربه‌ای که امروز این فرقه ضاله به آن متوسل شده است دروغ و شایعه‌پراکنی به شکل گسترده است چرا که با تسلیم شدن در برابر اندیشه‌های بارور اسلامی و شیعی هیچ راه برون رفت از نافرجامی عملکرد خود را ندارند.
حقی افزود: هدف شوم دشمنان در این اهانت بزرگ  ودر این سیاست، از بین بردن پشتوانه‌های تاریخ اسلام است، دشمن می‌خواهد اسناد و آثار تاریخی عینی شیعیان را از بین ببرد اما امروز شیعیان با پاسداری از حریم وحرمت ائمه معصومین(ع) وعمل به سیره وسنت آنها در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل تصریح کرد: آنان با کمال وقاحت و با بی‌شرمی تمام، بارگاه و ضریح چهار امام شیعه یعنی امام حسن مجتبی، امام سجاد، امام باقر و امام صادق(ع) را نابود کردند و به شکل کنونی آن در آوردند که حتی یک سایبان هم ندارد؛ آنان با این کار ناجوان‌مرادانه و شنیع نه تنها دل شیعیان را به درد آوردند، بلکه دل هر کسی که به اهل بیت پیامبر(ع) عشق می‌ورزید، را داغ‌دار این جنایت هولناک کردند.
حقی گفت: آنان پا را فراتر از این گذاشته و تلاش کردند تمام آثار باقی مانده از اهل بیت(ع) را نابود کنند؛ لذا کوچه بنی‌هاشم، خانه امیرالمومنین و فاطمه زهرا(س) را خراب کردند تا بتوانند نام و یاد آنان را از اذهان مردم از بین ببرند، یا حداقل کم‌رنگ کنند.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان و وهابیت خبیث، آنان هرگز به هدف خود نمی‌رسند، و روز به روز بر محبت و اشتیاق مردم نسبت به اهل بیت پیامبر(ع) بیشتر شده و حتی در بین اهل سنت گرایش و محبت مردم به اهل بیت(ع) بیشتر شده و مردم بیشتری شیفته رفتار کریمانه و عالمانه آن بزرگواران شده و روز به روز به یاری خداوند متعال بیشتر خواهد شد.
عضو کارگروه زن وخانواده بسیج جامعه زنان گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی امت اسلامی و بصیرت و هوشیاری جهان اسلام تمام توطئه‌های نظام استکباری و ایادی حلقه به گوش آنها ناکام مانده و بی‌ثمر بماند.

captcha