روز قدس، روز حمایت از تمامی ملت‌های مظلوم است
کد خبر: 3326209
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
طیبی فر:

روز قدس، روز حمایت از تمامی ملت‌های مظلوم است

گروه سیاسی: فرمانده تیپ مستقل ۸۳ تبلیغی-رزمی امام جعفر صادق(ع) گفت: روز قدس روز حمایت از تمامی ملت‌های مظلوم و ایستادگی در برابر ابر قدرت‌های زورگوی جهان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‏‌الاسلام حسین طیبی‌فر 19 تیرماه در جمع مردم شهرکرد، روز قدس را روز تقابل مستضعفین در برابر مستکبرین دانست و اظهارکرد: روز قدس تنها روز دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه روز حمایت از تمامی ملت‌های مظلوم و ایستادگی در برابر ابر قدرت‌های زورگوی جهان به ویژه اسرائیل و آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل آروزی دست‌یابی به نیل تا فرات را به گور برده است افزود: اسرائیلی‌ها که تا چند دهه قبل آرزوی رسیدن به نیل تا فرات را داشت و علامت آن را نیز بر روی پرچم خود گذاشته بود امروز به چنان فلاکت و بدبختی رسیده است که می‌گوید بگذارید در همین دیوار آهنین که برای خود ساخته‌ایم پنهان بمانیم.

طیبی‌‌فر با بیان اینکه روز قدس، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را به یک باور همگانی برای تمام ملت‌ها تبدیل کرد تصریح کرد: به برکت روز قدس ملت‌های مسلمان بیدار شدند و به این باور رسیدند که می‌توان با سنگ هم در برابر زورگویی ابرقدرت‌ها و طاغوت‌ها ایستادگی کرد و هیچ ترسی به خود راه نداد.

وی در ادامه به فتنه جدید دشمن یعنی راه انداختن جنگ بین تمدنی و درون تمدنی در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمنان در جنگ بین تمدنی که همان حمله به عراق، افغانستان و سوریه بود شکست مفتضحانه‌ای خورده است و اکنون با جنگ درون تمدنی که ایجاد گروه‌های تکفیری همچون داعش است می‌خواهد به اهداف خود برسد.

طیبی‌فر با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها داعش را برای اختلاف افکنی در بین امت اسلام در منطقه ایجاد کرده است خاطرنشان کرد: تردید نداشته باشید که سربازان داعشی با تفکری صهیونیستی آمریکایی به جنگ با مسلمین آمده‌اند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) در ادامه به جنایت‌های اخیر آل سعود در حق مردم یمن اشاره و با تاکید بر اینکه آل سعود با این جنایت آفرینی‌ها روی صهیونیست‌ها را در خون‌خواری سفید کرد، افزود: هدف از حمله آل سعود به یمن تجزیه کشورهای اسلامی است که به لطف الهی و ایستادکی مردم و ارتش یمن نیز این نقشه شوم نقش برآب شد.

captcha