حرکت دستۀ عزای علوی به سمت حرم رضوی + عکس
کد خبر: 3325924
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
با حضور آیت‌الله‌ صافی‌گلپایگانی صورت گرفت؛

حرکت دستۀ عزای علوی به سمت حرم رضوی + عکس

گروه اجتماعی: دسته عزاداری علوی، عصر روز گذشته، همزمان با روز شهادت امام علی(ع) با حضور آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی، از مراجع تقلید به سمت حرم رضوی حرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دستۀ عزاداری علوی، عصر روز گذشته، 17 تیرماه همزمان با روز شهادت امام علی(ع) با حضور زائران و مجاوران امام رضا(ع) به سمت حرم رضوی حرکت کرد.

در این حرکت که با حضور آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی، از مراجع تقلید همراه بود، علما، فضلا، هیئات عزاداری و زائران، مجاوران حریم رضوی حضور داشتند.

قبل از حرکت پیاده‌روی به سمت حرم رضوی، آیت‌الله سیدجعفر سیدان، استاد حوزه علمیه مشهد به ایراد سخن پرداخت و در ادامه ذکر مصیبت و مداحی در سوگ مظلومیت امام علی(ع) بیان شد.

سپس شیعیان و دلدادگان اولین مظلوم عالم بر سر و سینه زنان و با دلی خون‌بار از این مصیبت از چهارراه خسروی مشهد به سمت حرم رضوی حرکت کردند و شهادت اسوه تقوا و عدالت را به امام رئوف(ع) تسلیت گفتند.

 

یادآور می‌شود، آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی، از مراجع تقلید هرساله در سالروز شهادت حضرت علی(ع) در مشهد حضور یافته و عصر روز شهادت دسته عزای علوی را برپا می‌کنند.

captcha