حضور فعال غرفه آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن با محوریت مهدویت
کد خبر: 3321172
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

حضور فعال غرفه آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن با محوریت مهدویت

گروه حوزه‌های علمیه: به گفته مسئول غرفه آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، این غرفه با محوریت مهدویت در بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور یافته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن معنوی، مسئول غرفه نشر و آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در مورد محصولات این غرفه اظهار کرد: این غرفه در سال‌های گذشته آثار قرآنی و روایی معظم‌له را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده بود و امسال با محوریت آثار قرآنی و مهدوی ایشان وارد نمایشگاه قرآن شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه اثر بی‌نظیر آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی یعنی کتاب نفیس «منتخب‌الاثر» با موضوعیت امام زمان(عج) مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته است، بنا شد امسال با تمرکز بر این آثار در نمایشگاه حضور پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه بیش از 85 عنوان اثر از آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و استانبولی در این غرفه به نمایش گذاشته شده است، گفت: «رمضان در تاریخ»، «پیام‌های قرآنی»، سفرنامه حج، «معارف دینی» در سه جلد و مجموع پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی و کتب فقهی از جمله آثاری است که در این نمایشگاه عرضه شده است.
وی ادامه داد: «امامت و مهدویت» اثری است که اخیراً تکمیل شده و می‌توان گفت از آثار جدید این غرفه محسوب می‌شود؛ این کتاب تجمیع همه جزوه‌ها و کتب آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی با موضوع مهدویت است که در 4 جلد تهیه شده است.
وی در مورد دیگر خدمات این غرفه به بازدیدکنندگان گفت: یکی از مشاوران متخصص در زمینه‌های اعتقادات، خانواده و اجتماعی در غرفه حضور دارد که مراجعان را راهنمایی می‌کند؛ همچنین پاسخگویی به احکام از دیگر خدمات این غرفه است.
وی افزود: محصولاتی نیز ویژه کودکان در زمینه مهدویت و اهل بیت(ع) عرضه می‌شود.
وی گفت: بخش دیگری نیز به مطالعه آزاد اختصاص دارد؛ در این قسمت افرادی که توانایی خرید کتاب ندارند و یا تمایلی برای خرید ندارند می توانند با مطالعه کتب این بخش از آنها استفاده کنند.

captcha