شناسایی و کمک به فقرا به واسطه ائمه جماعات
کد خبر: 3313717
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران اعلام کرد؛

شناسایی و کمک به فقرا به واسطه ائمه جماعات

گروه جامعه: شهرداری بنا دارد با شناسایی و کمک به فقرا از طریق ائمه جماعات فعالیت‌هایی را انجام دهد. بنا نداریم کمیته امداد جدیدی تاسیس کنیم اما شناسایی فقرا و ثروتمندان می‌تواند در رفع کاستی‌ها و محرومیت‌ها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده در همایش سراسری ائمه جماعات مساجد شهر تهران با بیان اینکه شهرداری بنا دارد به مساجد پایتخت خدمات ارائه کند، گفت: تاکنون شهرداری تهران52 میلیارد تومان از طریق مرکز فعالیت‌های دینی به مساجد کمک کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 160 میلیارد تومان برای ساخت مساجد در نظر گرفته شده است، گفت: بنا داریم طی برنامه یک ساله 400 مسجد در پایتخت را احداث کنیم.

شهرداری در امر مسجدسازی زمین می‌دهد

رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از حمایت‌های شهردار تهران از مرکز فعالیت‌های دینی سخن گفت و افزود: شهرداری در امر مسجدسازی زمین می‌دهد و برای فونداسیون کمک می‌کند که مابقی پروژه مسجدسازی باید با کمک مردم انجام شود.

حجت‌الاسلام صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر عدم پاسخ به درخواست‌های ساخت مسجد گفت: نمی‌توان همه درخواست‌ها را پاسخ داد مگر اینکه اعتبارات مسجدسازی 50 برابر شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به دلیل برخی مشکلات مالی، بودجه تمامی سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و مسجدسازی کم شده است، گفت: حتی یک ریال از بودجه ساخت مسجد کم نشده و شهردار اجازه نداده است که مسجدسازی متوقف شود.

بنا نداریم کمیته امداد جدیدی تاسیس کنیم

صادق‌زاده افزود: شهرداری بنا دارد با شناسایی و کمک به فقرا از طریق ائمه جماعات فعالیت‌هایی را انجام دهد. بنا نداریم کمیته امداد جدیدی تاسیس کنیم اما شناسایی فقرا و ثروتمندان می‌تواند در رفع کاستی‌ها و محرومیت‌ها کمک کند.

captcha