ائمه جمعه بحث پرواز خرم‌آباد به نجف را در نماز جمعه تبلیغ کنند
کد خبر: 3308294
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
استاندار لرستان:

ائمه جمعه بحث پرواز خرم‌آباد به نجف را در نماز جمعه تبلیغ کنند

گروه اجتماعی: بازوند با اشاره به برقراری پرواز خرم‌آباد به نجف در فرودگاه خرم‌آباد، گفت: استان‌های کربلا و نجف بازار خوبی برای ماست لذا ائمه جمعه باید بحث پرواز خرم‌آباد به نجف را در نماز جمعه تبلیغ کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، امروز، ششم خردادماه در گردهمایی ائمه جمعه لرستان گفت: همه مسئولان در هر پست و مقامی باید تلاش کنند تا رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جامعه ساری و جاری شود.
وی افزود: تقارن ماه خرداد با ولادت اولیای الهی باعث شده که ماه خرداد ماه بنی‌هاشم باشد و ما هم در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) تدارکات اعزام 10 هزار نفر از مردم لرستان به مرقد امام راحل را فراهم کرده‌ایم.
استاندار لرستان اضافه کرد: در خصوص اعزام زائران به مراسم رحلت امام خمینی(ره) ما تمام فرمانداران را مکلف کردیم که ستاد ارتحال امام را تشکیل دهند و اعتبار آن‌را نیز پرداخت کردیم این در حالی است که مسئولیت اعزام مردم به مرقد امام راحل(ره) برعهده سپاه است.
بازوند ادامه داد: ما برای اولین‌بار پرواز خارجی خرم‌آباد به نجف را در فرودگاه خرم‌آباد برقرار کردیم که این‌کار ارزشمند و بزرگی است زیرا مردم لرستان علاقمند به یارت عتبات عالیات هستند و استقبال خوبی از این پرواز شده است.
استاندار لرستان با بیان این‌که ماهیانه یک پرواز از فرودگاه خرم‌آباد به مقصد نجف صورت خواهد گرفت، گفت: در این راستنا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان حج و زیارت منعقد شده است این در حالی است که از لحاظ بُعد اقتصادی نیز این پرواز برای ما ارزش دارد به‌طوری‌که استان‌های کربلا و نجف بازار خوبی برای ماست لذا ائمه جمعه باید بحث پرواز خرم‌آباد به نجف را در نماز جمعه تبلیغ کنند.

captcha