هم‌دلی و هم‌زبانی؛ سلاح مبارزه با دشمنان/ تعامل مسئولان با ائمه‌جمعه نشانه هم‌دلی است
کد خبر: 3308283
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
امام جمعه خرم‌آباد مطرح کرد:

هم‌دلی و هم‌زبانی؛ سلاح مبارزه با دشمنان/ تعامل مسئولان با ائمه‌جمعه نشانه هم‌دلی است

گروه اجتماعی: مهمترین سلاح برای مبارزه با دشمنان هم‌دلی و هم‌زبانی است کمااینکه امام علی(ع) در خطبه ۱۲۷ نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «ای مردم! یکپارچه باشید از تفرقه و اختلاف دوری کنید زیرا این دو، دام شیطان است».

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز، ششم خردادماه در گردهمایی ائمه جمعه لرستان گفت: مهمترین سلاح برای مبارزه با دشمنان همدلی و همزبانی است کمااینکه امام علی(ع) در خطبه 127 نهج‌البلاغه می‌فرمایند «ای مردم! یکپارچه باشید از تفرقه و اختلاف دوری کنید زیرا این دو، دام شیطان است».

وی افزود: باید در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، نعمت‌ها و دستاوردهای انقلاب، نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی را تذکر دهیم و یادآور این نعمت‌ها باشیم که به برکت امام راحل به‌وجود آمده است.

ولایت‌پذیری؛ عامل مهم همدلی و همزبانی

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان این‌که عامل مهم همدلی و همزبانی مسئله ولایت‌پذیری است، اضافه کرد: اگر امروز انقلاب ما پویاست به برکت رهبری انقلاب است به‌طوری‌‌که امروز با هوشیاری رهبری و نام‌گذاری شعار سال، تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.
نماینده ولی‌‎فقیه در لرستان با اشاره به این‌که سیاست آمریکا و استکبار جهانی بر جنگ‌افروزی و تفرقه‌افکنی است، تصریح کرد: جنایات آل‌سعود در یمن، داعش در عراق گواه بر تفرقه‌افکنی آمریکاست، البته امروز استکبار جهانی می‌خواهد جنگ نیابتی را راه بیاندازد اما با بصیرت و دیانت ملت ایران و آمادگی نیروهای مسلح، هیچ‌گاه در رابطه با ایران موفق نخواهد بود.

آمریکایی‌ها در مذاکره هسته‌ای صادق نیستند

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: امروز دنیا متوجه شده که آمریکا یک کشور زورگوی عهدشکن است، آمریکایی‌ها در مذاکره هسته‌ای صادق نیستند زیاده‌خواهی آمریکا این است که می‌خواهند مراکز نظامی ما را بازدید کنند و با دانشمندان هسته‌ای ما مذاکره کنند.
وی با بیان این‌که آمریکایی‌ها به هیچ یک از اصول بشری و انسانی پایبند نیستند، افزود: اگر آمریکایی‌ها به اصول انسانی پایبند هستند چرا در جنگ یمن شرکت می‌کنند.
میرعمادی با بیان این‌که وظیفه ما همدلی و تعامل با همدیگر است، تصریح کرد: تعامل مسئولان با ائمه جمعه نشانه همدلی خواهد بود، خدمت به مردم مهمترین عامل همدلی و همزبانی است البته باید از اعمال تفرقه‌انگیز خودداری کنیم.
نماینده ولی‎‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که ما در استان لرستان و در بخش فرهنگی نیازمند کارهای فرهنگی هستیمف خاطرنشان کرد: بخش سخت‌افزار فرهنگی توسط مسئولان و بخش نرم‌افزار فرهنگی توسط ائمه جمعه فراهم شود.
 

captcha