آموزش ۱۰ هزار جوان در ۱۰۰ کانون فرهنگی مساجد برای داشتن خانواده متعالی
کد خبر: 2896019
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
جواد گلی خبر داد:

آموزش ۱۰ هزار جوان در ۱۰۰ کانون فرهنگی مساجد برای داشتن خانواده متعالی

گروه جامعه: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از آموزش ۱۰ هزار زوج جوان در آستانه ازدواج در ۱۰۰ کانون خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد گلی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: در سال جاری 70 کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد استان تهران ایجاد و تعداد کانون‌های مساجد استان تهران از هزار و 42 کانون به هزار و 112 کانون رسیده است.

وی ادامه داد: این 70 کانون تا پایان اسفندماه مستقر شده و فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

گلی درباره راه‌اندازی کانون‌های تخصصی تعالی خانواده نیز گفت: این کانون‌ها به دلیل مشکلات و معضلاتی که در حوزه خانواده طی سال‌های اخیر در کشور و به ویژه استان تهران داشته‌ایم، 100 کانون تخصصی تعالی خانواده در مساجد ایجاد و برنامه تعالی خانواده در آنها اجرا شده است.

وی از آموزش 10 هزار جوان اعم از زوج‌های جوان و جوانان در آستانه ازدواج در این کانون‌ها خبر داد و گفت: این افراد آموزش‌های لازم در خصوص خانواده را دریافت کرده‌اند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان تهران، افزود: فاز اول آموزش‌های تعالی خانواده در 100 کانون در استان تهران شامل 46 کانون در شهر تهران و 54 کانون در شهرستان‌های اطراف تهران طی 12 ساعت برنامه آموزشی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 300 استاد، مشاور و همیار روحانی به عنوان کادر علمی در این کلاس‌ها تدریس می‌کردند، اعلام کرد: فاز دوم این برنامه در سال آینده در یک دوره 9 ساعته آموزشی و سه ساعت کار جمعی و کارگاهی صورت خواهد گرفت.

captcha