کارگاه ائمه جماعت دانشگاه‌های لرستان در خرم‌آباد آغاز شد
کد خبر: 2797212
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
با موضوع آسیب‌شناسی مهدویت؛

کارگاه ائمه جماعت دانشگاه‌های لرستان در خرم‌آباد آغاز شد

گروه اندیشه:کارگاه آموزشی ائمه جماعت دانشگاه‌های استان لرستان با موضوع آسیب‌شناسی بحث مهدویت امروز، ۱۳ بهمن‌ماه در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، کارگاه ائمه جماعت دانشگاه‌های استان لرستان از صبح امروز دوشنبه، 13 بهمن‌ماه با حضور حجت‌اسلام صادق کفیل، از اساتید مرکز تخصصی نماز در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.

با توجه به مباحثی که در رابطه با مهدویت و مدعیان دروغین ایجاد شده این کارگاه آموزشی ائمه جماعت دانشگاه‌های استان لرستان به‌موضوع آسیب‌شناسی مبحث مهدویت اختصاص داده شد.

حجت‌اسلام صادق کفیل، از اساتید مرکز تخصصی نماز در این کارگاه آموزشی گفت: شایسته است در قنوت نمازهای واجب که ائمه جماعات دانشگاه‌ها اقامه می‌کنند دعای «اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ‌الحَسَن ...» خوانده شود به‌نحوی که دانشجویان بدانند قنوت یکی از نمازهای امام جماعت دانشگاهشان این دعا است.

وی ادامه داد: بر این دعا که به دعای فرج و سلامتی امام زمان(عج) معرف است شرح‌هایی نوشته شده که کامل‌ترین و جامع‌ترین شرح برای این دعا، شرح حجت‌الاسلام محسن قرائتی است.

captcha