کارگاه ائمه جماعات دانشگاه‌های لرستان به آسیب‌شناسی مهدویت اختصاص یافت
کد خبر: 2789408
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

کارگاه ائمه جماعات دانشگاه‌های لرستان به آسیب‌شناسی مهدویت اختصاص یافت

گروه اندیشه: کارگاه ائمه جماعات با حضور حجت‌الاسلام کفیل، از اساتید مرکز تخصصی نماز‌ دوشنبه، ۱۳ بهمن در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: کارگاه ائمه جماعات دانشگاه‌های استان لرستان قرار است دوشنبه، 13 بهمن با حضور حجت‌اسلام صادق کفیل، از اساتید مرکز تخصصی نماز در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شود.
وی افزود: با توجه به مباحثی که در رابطه با مهدویت و مدعیان دروغین ایجاد شده لذا در نظر است این کارگاه ائمه جماعات دانشگاه‌های استان به موضوع آسیب‌شناسی مبحث مهدویت اختصاص داده شود.
حجت‌الاسلام موسوی در رابطه به برنامه‌های نهاد رهبری به‌مناسبت دهه فجر اضافه کرد: یک کارگاه آموزشی با عنوان «کارمند تراز انقلاب اسلامی» قرار است دهه فجر امسال در دو بخش مجزای کارکنان زن و کارکنان مرد در استان برگزار شود.
مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان یادآور شد: کارگاه «کارمند تراز انقلاب اسلامی توسط دفتر طرح و برنامه دانشگاه لرستان با همکاری نهاد رهبری دانشگاه‌های استان لرستان به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

captcha