اهدای ۱۰ جلد قرآن خط بریل به روشندلان آران و بیدگل
کد خبر: 2727003
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

اهدای ۱۰ جلد قرآن خط بریل به روشندلان آران و بیدگل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه مهد قرآن آران و بیدگل اصفهان، ۱۰ جلد قرآن کریم به خط بریل را به روشندلان این شهر اهدا کرد.

حجت الله جلالی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن آران و بیدگل اصفهان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: خواندن قرآن عبادت است و سبب روشنی دل و رفع فراموشی می شود.
وی ادامه داد: از طریق سازمان بهزیستی استان اصفهان، 10 نابینا در شهر آران و بیدگل هستند که با کمک خیرین شناسایی و قرآن کریم را به این عزیزان اهدا کردیم.

جلالی در ادامه افزود: کتب قرآن به خط بریل به قیمت تقریبا صد میلیون ریال، برای این افراد خریداری و به آنها اهدا شد.

مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن آران و بیدگل اصفهان تصریح کرد: قرآن کریم کتابی است که می‌تواند ظلمت‌های جهل و مشکلات انسان‌ها را برطرف کند و بهترین راه استفاده از این کتاب هدایت، خواندن و تدبّر و تفکّر در آیات آن است، به همین ‌خاطر، خداوند متعال فرمود: «فَاقْرَۆُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآن‏ [مزّمل/20] هر مقدار که مى‏‌توانید از قرآن بخوانید» و همچنین فرمود:‌ «أَفَلا یَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآن‏ [محمد/24] آیا در قرآن نمى‏‌اندیشند؟».

یادآور می‌شود، این کتب قرآن از بنیاد روشندلان که چاپ کتاب‌های بریل را برعهده دارد و به زبان‌های دیگر نیز کار می‌کند، تهیه شده است.

captcha