گردهمایی ائمه جمعه استان های قم و مرکزی برگزار شد
کد خبر: 2684389
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

گردهمایی ائمه جمعه استان های قم و مرکزی برگزار شد

گروه اجتماعی: آیین گردهمایی ائمه جمعه استان های قم و مرکزی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، در این مراسم که پیش از ظهر امروز 18 دی در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، آیت الله سعیدی، ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق علیهماالسلام تصریح کرد: شما در سنگر تبیین احکام و دستورات دین قرار دارید.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم افزود: امید است بتوانیم در این سنگر که در آن قرار گرفتیم، در معرفی اسلام ناب و آموزه های اسلامی و انقلاب اسلامی موفق باشیم.
حجت الاسلام حاجی پور، مسئول ستاد سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی نیز اظهار داشت: نماز جمعه، بازوی حکومت اسلامی و یار و یاور حکومت است، که باید از این ظرفیت استفاده حداکثری داشته باشیم.
وی به اقامه نماز جمعه در شهرها و بخش های مختلف استان مرکزی اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر  26 نماز جمعه در استان مرکزی برگزار می شود و ارزش های اسلامی و انقلابی به مردم منتقل می گردد.
وی در این مراسم اظهار داشت: برگزاری همایش مشترک میان استان های قم و مرکزی اقدام ارزشمندی است که امید است چنین نشست هایی مستمر باشد.
خاطرنشان می شود در ادامه این مراسم بعد از سخنرانی آیت الله دری  نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ائمه جمعه استان های مرکزی و قم در موضوع «نماز جمعه، فرصت`ها و آسیب ها» به ایراد سخن پرداختند.

captcha