انتخاب سبک زندگی اسلامی با تأسی از زندگی ائمه(ع) میسر است
کد خبر: 2611966
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

انتخاب سبک زندگی اسلامی با تأسی از زندگی ائمه(ع) میسر است

گروه اجتماعی: مبلغه اعزامی از تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر گفت:انتخاب سبک و شیوه زندگی که بتواند مارا به هدف متعالی برساند جز با تأسی از زندگی ائمه(ع) میسر نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، نرگس فرامرزی، مبلغه اعزامی از تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر دیروز، چهارم آذرماه در جلسه سخنرانی به مناسبت هفته بسیج که در پایگاه مقاومت ام‌البنین بسیج این شهرستان برگزار شد، گفت: امام حسین(ع) به‌عنوان سومین امام و پیشوا در دل شیعیان جایگاه ویژه ای دارد و مناسب است که سبک زندگی آن امام معصوم و مظلوم را به‌عنوان الگوی انسان کامل انتخاب کنیم و برمبنای سخنان گهربار ایشان روش زندگی را انتخاب کنیم.
وی گفت: انتخاب سبک و شیوه زندگی که بتواند مارا به هدف متعالی برساند و خیر دنیا و آخرت را به دنبال داشته باشد جزء با تأسی از زندگی ائمه و سرمشق قرار دادن سیره آنها در زندگی بدست نمی‌آید.
فرامرزی با اشاره به سخنان گهربار ائمه در زمینه چگونگی گفتار و کردار و حل مشکلات گفـت: امام حسین(ع) از آغاز حرکت خود از مدینه تا کربلا از هر فرصتی برای هدایت مردم استفاده می کردند که حجت را برمردم تمام کنند تا شاید رستگار شوند.
مبلغه شهرستان مشگین شهر در ادامه افزود: هرکس به دقت در واقعه عاشورا بنگرد و با درس‌های آن آشنا گردد عزتمند خواهد شد و هیچ‌وقت در مقابل ظلم و ستم تسلیم نخواهد شد و به کمالات معنوی دست خواهد یافت.
این جلسه سخنرانی به همت اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر در پایگاه مقاومت ام‌البنین بسیج این شهرستان برگزار شد.

captcha