انتشار فراخوان جشنواره «شعر كودك و نوجوان رضوی» در پايگاه خبری كودك و نوجوان
کد خبر: 2514604
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷

انتشار فراخوان جشنواره «شعر كودك و نوجوان رضوی» در پايگاه خبری كودك و نوجوان

گروه فضای مجازی: فراخوان نخستين جشنواره «شعر كودك و نوجوان رضوی» در پايگاه اينترنتی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، فراخوان نخستين جشنواره سراسری شعر كودك و نوجوان رضوی، توسط كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان كرمان منتشر شد.
اين جشنواره در چهارچوب يازدهمين دوره‌ جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) و با هدف اشاعه و ترويج فرهنگ و معارف رضوی، ترغيب كودكان و نوجوانان در جهت توليد شعر با موضوع رضوی و همچنين ترغيب كودكان و نوجوانان به مطالعه و دانش‌افزايی در حوزه‌ ادبيات رضوی به ويژه شعر در چهار گروه سنی 7 تا 17 سال برگزار خواهد شد.
هر شركت‌كننده می‌تواند حداكثر سه اثر را كه در جشنواره يا مسابقه ديگری شركت داده نشده است به دبيرخانه جشنواره در مركز آفرينش‌های ادبی كانون كرمان ارسال كند.
برخورداری از تازگی و نگاه نو و پرداختن به موضوع رضوی از ديگر شرايط آثار ارسالی به نخستين جشنواره شعر كودك و نوجوان رضوی عنوان شده است و شركت‌كنندگان هيچ محدوديتی در انتخاب قالب اشعار ندارند. همچنين آثار برگزيده در قالب كتابی با عنوان «اشعار برگزيده رضوی» به چاپ خواهد رسيد.
آخرين مهلت ارسال آثار به نخستين جشنواره شعر كودك و نوجوان رضوی 31 خرداد سال 1392 اعلام شده است و پس از گذشت مراحل انتخاب و داوری آثار در هر گروه سنی، سه نفر به عنوان برگزيدگان نهايی معرفی خواهند شد.
كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مسئوليت كارگروه كودك و نوجوان يازدهمين دوره‌ جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) و 16 عنوان جشنواره آن را برعهده دارد.
فراخوان اين جشنواره‌ با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت كامل همراه با فايل‌های تصويری و متنی بر روی پايگاه خبری كانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.
captcha