اجرای طرح آموزش قرآن از راه دور در دانشگاه عربستان
کد خبر: 2244552
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷

اجرای طرح آموزش قرآن از راه دور در دانشگاه عربستان

گروه بين‌الملل: طرح آموزش قرآن از راه دور با همكاری رياست آموزش الكترونيك و آموزش از راه دور دانشگاه «ملك سعود» عربستان در شهر مكه مكرمه، در اين دانشگاه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «دارالحياة» چاپ عربستان، رياست آموزش الكترونيك و آموزش از راه دور دانشگاه «ملك سعود» تفاهم‌نامه‌ای با كرسی آموزش و قرائت قرآن اين دانشگاه امضا كرد كه به موجب آن قرآن كريم با استفاده از ابزارهای آموزشی الكترونيك و برگزاری كلاس‌های مجازی از راه دور آموزش داده می‌شود.
برگزاری جلسات قرائت قرآن با استفاده از امكانات رياست آموزش الكترونيك همچون سالن‌های هوشمند و ابزارهايی ويديويی از بندهای اين تفاهم‌نامه است.
«سامی الحمود»، رئيس آموزش الكترونيك و آموزش از راه دور دانشگاه ملك سعد، اظهار كرد: اين تفاهمنامه با هدف بهره‌مندی از تجربيات فنی و الكترونيك دانشگاه برای آموزش قرآن از راه دور و حمايت از كرسی آموزش قرآن اين دانشگاه امضا شده است.
سامی الحمود همكاری در آموزش قرآن كريم با استفاده از فن‌آوری‌های جديد و پيشرفته و تعامل دو جانبه برای بهره‌مندی از ابزارهای آموزشی و الكترونيك دانشگاه ملك سعود را از ديگر اهداف اين طرح برشمرد.
captcha