۲۰۰ مبلغ دینی در ایام محرم به بقاع متبرکه فارس اعزام شدند
کد خبر: 1464123
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

۲۰۰ مبلغ دینی در ایام محرم به بقاع متبرکه فارس اعزام شدند

گروه اجتماعی: مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام ۲۰۰ مبلغ علوم دینی به بقاع متبرکه این استان جهت برگزاری سوگواره «بصیرت عاشورایی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام حسین بهادری، مسئول اعزام مبلغ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، چهارم آبان در جمع خبرنگاران گفت: مبلغان علوم دینی در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه به نقاط مختلف استان فارس اعزام می‌شوند.
وی افزود: برنامه‌های عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در دهه اول محرم با حضور 200 نفر از طلاب و روحانیان در قالب مبلغان علوم دینی اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام بهادری با یادآوری اینکه این مبلغان روز گذشته به شیراز اعزام شدند، گفت: مراسم استقبال از مبلغان رأس ساعت 8 صبح روز گذشته در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد و طلاب و روحانیان پس از هماهنگی‌های لازم جهت اجرای ویژه‌برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی و برپایی خیمه‌های معرفت دینی به حرم مطهر امامزادگان نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.
مسئول اعزام مبلغ اوقاف فارس عنوان کرد: سوگواره بصیرت عاشورایی به‌منظور اجرای نیات واقفان در ایام محرم و صفر برنامه‌ریزی شده است و از عموم مردم ولایتمدار استان فارس دعوت می‌کنیم، با حضور در مجالس روضه و خیمه عزای امام حسین(ع) در حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه از حضور روحانیان و مبلغان این طرح استفاده کنند.

captcha