راه شهداء، مسیر عزت و سربلندی است
کد خبر: 1462180
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

راه شهداء، مسیر عزت و سربلندی است

کانون خبرنگاران نبأ/ سیده سلیله عمادی: استاندار قم در دیدار با خانواده شهیدان مهدی و مجید زین الدین گفت: راه شهداء، مسیر عزت و سربلندی است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین دیدار کرد.

استاندار قم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی زین‌الدین و دیگر شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و مرزهای جغرافیایی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و خون‌های پاک‌شان ضامن بقای اسلام و نابودی دشمنان شد.

وی با تجلیل از صبر و ایستادگی خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران به‌ویژه مادر فداکار شهیدان زین‌الدین تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا خادم شایسته‌ای برای این عزیزان و یادگاران ارزشمند شهدا باشیم.

استاندار قم همچنین با ذکر خاطراتی از پدر شهیدان زین‌الدین، به نقش بارز آن مرحوم در دوران مبارزه بر علیه طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: همه ما مسئولین و مردم مدیون ایثار و جان‌فشانی شهدا و صبر و پایداری خانواده معظم آنان هستیم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام صالحی‌منش در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری از صبر و مجاهدت‌های این بانوی مومنه و فداکار تجلیل کرد.

captcha